Reklamacje zakupionego towaru

W przypadku reklamacji zakupionego przez klienta towaru, należy dostarczyć reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym na adres INPUT SP. Z O.O.
Ul. Wrocławska 66
45-701 Opole.

INPUT SP. Z O.O. rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternaście) dni od dnia złożenia/dostarczenia reklamacji w siedzibie firmy. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, FP COMPANY wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci równowartość kupionego towaru.

Pobierz druk reklamacyjny

Regulamin sklepu

Regulamin obowiązujący w sklepie Rose Belle.

Zobacz szczegóły
Regulamin sklepu

Zapraszamy do kontaktu

Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem naszych towarów i masz jakieś wątpliwości to zapraszamy do kontaktu. Na pewno nasz dział obsługi klienta internetowego je rozwiąże.